Monday, February 9, 2009

kepada Ezen yang sedang bersedih...

kepada kawanku di situ, Ezen.

yang dalam beberapa jam lagi sudah akan bertolak ke Perth, Australia untuk melanjutkan pelajaran beliau.

sedih, tapi janganlah teramat sedih, ya.

menangis tapi janganlah menghujani Taiping dengan air matamu itu.

percaya yang ia abadi. percaya yang ia tidak akan lagi menghilang dari pangkalanmu.

alangkah baik kalau yang saya dapat berada di Taiping bersama anda bergila-gila dan bergurau-senda, sebagaimana seperti anda ada semasa saya meninggalkan tanah air Malaysia ini,


tetapi, ya, saya akan berada di Malaysia menunggu kepulanganmu, akan saya melompat-lompat dalam keriangan sambil memegang kadbod dengan nama anda bersama Mizen, di pagar lapangan terbang.

jadi, ya, selamat tinggal dan semoga semuanya akan kembali baik dan semoganya anda berbaik-baik di tempat orang. memandailah menjaga diri agar ekspidisi bahagia kami dapat termakbul.


sehingga kami berjumpa lagi... [hugss]

6 comments:

Anonymous said...

excuse me.. hanya anda akan melompat -lompat dgn kadbod.. saya tidak perlu melompat-lompat kerana saya cukup tinggi..wakaka...

eejane said...

celaka. tiam tiam la.

Anonymous said...

why ask mizen to tiam tiam ? in fact she is taller than you. my house don't know why full with the smell of cuttle fish after my pretty daughter finish chatting with you..haha:p

Ily. said...

who is aunty suan?mizen's mom ah??

eejane said...

mi xuan = mi suan = aunty suan.

Anonymous said...

omg..my mada is going to be computer savvy???unbelievable!
n to ejane aku akan menanti nantikan ekspidisi bahagia kita ya!